UPM vinde divizia de RFID

UPM vinde divizia de RFID

43
0
DISTRIBUIȚI

Producătorul finlandez de celuloză, hârtie şi cherestea UPM-Kymmene Corp. a ajuns la un acord cu firma olandeză Smartrac N.V. prin care îi va ceda acestuia divizia sa de Identificare prin Radio-Frecvenţă (RFID). În urma acestei tranzacţii, UPM va deveni un acţionar indirect al Smartrac cu un plus economic de 10,6% prin intermediul companiei OEP Technologie B.V. UPM preconizează să finalizeze acestă înțelegere în primul trimestru al 2012, tranzacţia urmând a treace mai întâi prin procedurile de aprobare ale forurile legale.

„UPM a investit şi dezvoltat aplicații în domeniul RFID timp de mai muţi ani. Această divizie a evoluat luând o amploare considerabilă, iar acum este recunoscută ca lider de piaţă în domeniul său. Combinând această divizie cu o companie care are cel mai amplu portofoliu RFID, îi dăm noi forţe pentru a continua o dezvoltare de succes. Vedem un mare potenţial de creştere prin această combinaţie. Aşadar, suntem încântaţi să devenim un acţionar indirect al Smartrac”, afirma Jussi Vanhanen, preşedintele Engineered Materials, UPM.

„UPM RFID este un adevărat pionier în aplicaţiile RFID. Suntem încântaţi să adăugăm gupului nostru o echipă capabilă şi cu experienţă. Combinaţia Smartrac şi RFID UPM ne va mări în mod semnificativ impulsul ca dezvoltator şi furnizor de etichete RFID pasive şi sisteme incorporate pentru toate domeniile de aplicare relevante din prezent şi din viitor”, a declarat la rândul său Christian Fischer, CEO al Smartrac.

Michael J. Liard, directorul de RIFID al firmei de cercetare a pieţei VCD Research estimează că UPM RFID are o cotă de piaţă de 40% în domeniul cipurilor tip inlay UHF RFID, fiind în competiţie directă cu Avery Dennison şi Alien Technology.

Smartrac este unul din liderii pieţei de RFID oferind în principal soluţii pentru paşapoarte elecronice şi carduri de credit ce pot fi citite de la distanţă, precum şi cititoare RFID pentru transportul public. Dacă până recent Smartrac oferea soluţii de înaltă (HF) frecvenţă şi joasă frecvenţă (LF), acum compania va putea oferi o gamă mult lărgită de soluţii pe această piaţă ce înregistrează creşteri importante.

Achiziţia diviziei UPM RFID vine după ce compania olandeză a mai cumparat luna trecută alte doua firme din domeniu – Neology şi KSW Microtec.

(Sursă: UPM Kymmene)



Notice: compact(): Undefined variable: limits in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853

Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853