Frankfurt 2016, o ediţie pe care scrie business

Frankfurt 2016, o ediţie pe care scrie business

114
0
DISTRIBUIȚI

Paperworld, Christmasworld și Creativeworld au avut 2873 de expozanţi anul acesta şi peste 83.000 de vizitatori, iar organizatorii spun că s-au plasat foarte multe comenzi din partea celor veniţi din peste 150 de ţări la târg.

Inovaţia adevărată şi produsele de ultimă oră, surse de inspiraţie pentru clienţi
Expoziţia anuală de la Frankfurt a tras linie după ce şi-a închis porţile şi a anunţat statisticile preliminare. Astfel, am putut afla de la organizatori,în primul rând,că anul acesta au expus cu 40 de procente mai multe companii decât în 2015. Messe Frankfurt a făcut publice şi multe date din ceea ce au oferit ca feedback participanţii la târg. Fără a oferi o cifră exactă, compania germană a anunţat presa că 2016 a fost un an foarte bun pentru afaceri la acest cunoscut trio expoziţional, comenzile abundând, conform organizatorilor, pe parcursul celor cinci zile cât a durat evenimentul. Asta a rezultat din ceea ce au răspuns expozanţii în formularele de feedback, formulare din care a reieşit că aceştia au apreciat foarte mult şi faptul că audienţa a fost una cu adevărat internaţională, şi faptul că au reuşit să îşi îmbogăţească semnificativ bagajul de contacte. Toţi cei trei parametri de satisfacţie a expozanţilor au fost în creştere faţă de ediţia precedentă, spune un comunicat de presă din partea Messe Frankfurt.
„Pe lângă creşterea numărului de expozanţi, am reuşit să creştem şi prezenţa cumpărătorilor internaţionali la Frankfurt şi am crescut, astfel, şansele de vânzări ale expozanţilor noştri. Motivaţi de indicatorii economici pozitivi, vizitatorii au mai mult interes în a plasa comenzi noi. Toate numele mari din domeniul comerţului cu amănuntul s-au întâlnit la Frankfurt pentru cinci zile şi au subliniat, astfel, prin prezenţa lor, poziţia pe plan internaţional a celor trei târguri organizate aici”, a declarat Detlef Braun, Member of the Board of Management, Messe Frankfurt.
Din materialul dat publicităţii de organizator nu lipsesc nici mărturiile celor care au fost la târg în calitate de participanţi. Thomas Tykesson, CEO Konstmide (Suedia), spunea:„Pentru noi, această ediţie a Christmasworld a fost chiar mai bună decât cea de anul trecut. Am primit comenzi de la clienţi din Italia, Franţa, Spania, Australia, Brazilia şi Mexic”. Reprezentanții KUM, companie expozantă la Paperworld, au confirmat şi ei această evaluare:„Suntem foarte mulţumiţi de felul cum au decurs afacerile la târg, iar aşteptările mari pe care le aveam au fost chiar depăşite. Avem foarte multe contacte noi, locale şi internaţionale găsite acum. În mod special, tocmai acest grad mare de internaţionalizare, care a depăşit 80 procente în cazul nostru, spune destul de multe despre expoziţie“, a spus Patrick Becker, Sales and Marketing Manager, KUM.

Clienţi din 150 de ţări
Un alt lucru de remarcat în legătură cu ediţia 2016 a întâlnirii de pe malul Meinului a fost prezenţa numeroasă a vizitatorilor dinItalia, Franţa, Spania şi Portugalia, lucru ce ar putea arăta o dezgheţare a situaţiei cererii pe pieţele atât de încercate în ultimii ani din Europa de Sud. Au fost, de asemenea, mai mulţi participanţi de pe alte continente, o mare parte dintre aceştia venind din Argentina, Australia, Japonia sau Africa de Sud. Astfel, procentajul celor veniţi la târg din afara Germaniei a crescut şi anul acesta, ajungând la 62. Thomas Bona, directorul PBS-Markenindustrie (Asociaţia producătorilor germani din domeniul hârtiei, papetăriei şi biroticii), a declarat: „Târgul Paperworld de la Frankfurt nu are egal în lume în ceea ce priveşte numărul de expozanţi şi vizitatori de pe tot globul. Pentru companiile membre în organizaţia noastră care au ca politică exportul, care vor să-şi promoveze produsele pe plan internaţional, târgul din Frankfurt reprezintă o platformă extraordinară chiar la ele acasă. Suntem foarte mulţumiţi de nivelul vizitatorilor.” Nu a fost singurul de această părere. John Herberth, secretar general al European DIY-Retail Association, a vorbit despre atracţia pe care acest târg o exercită asupra retailerilor din afara Germaniei: „În fiecare an, tot mai mulţi cumpărători din pieţele de meşteşugărie şi din partea lanţurilor de retail vin la Frankfurt din afara Germaniei. Aici, aceştia pot găsi furnizorii cei mai buni, care le pot pune la dispoziţie bunurile care le satisfac standardele, în cantităţi suficiente.”
Aceste trei târguri, fiecare pe piaţa sa, reprezintă, de altfel, surse de noi impulsuri şi pe piaţa germană de comerţ cu amănuntul. „Trioul Christmasworld, Paperworld şi Creativeworld reprezintă locul ideal aici, în Frankfurt, pentru a dobândi inspiraţie şi pentru a da comenzi. Numai aici pot găsi cumpărătorii aşa o concentrare de produse din domeniul lor de interes, dar şi noile linii de produse esenţiale pentru vânzări şi clienţi noi”, a declarat Thomas Grothkopp, reprezentant al Patronatului german din domeniul articolelor pentru casă şi decor.

Inovaţie reală şi produse noi
Creşterea cu peste 40 de procente a numărului de expozanţi din acest an a adus cu sine un număr şi mai mare de inovaţii şi de linii noi de produse în cazul tuturor celor trei târguri.La Creativeworld, trendul do-it-yourself a fost susţinut de idei şi produse noi. „Stofele sunt subiectul anul acesta, dar nu în sensul clasic. De altfel, chiar am venit cu un produs nou, o inovaţie, stofa de plută”, spunea StefanRayher, CEO Reyher Hobby. De asemenea, tot ca o noutate pe piaţă a venit şi spray-ul cu cerneală pentru textile destinat materialelor închise la culoare de la Marabu, soluţie care se alătură colecţiei celor dedicate creaţiei cu textile de la Creativeworld. Un segment de produse în plină dezvoltare este acela al materialelor pentru desen şi pictură, fie că e vorba de arta stradală sau de aplicaţii terapeutice.
Inovaţii foarte multe s-au văzut, bineînţeles, şi la Paperworld, nu puţini fiind aceia care au revenit cu lucruri noi şi la această ediţie. Una dintre companiile care au venit cu noutăţi este Ideal Krug & Priester. „Cu soluţia noastră de purificare a aerului Ideal Health, noi abordăm subiectul sănătăţii la birou exact la momentul corect. Calitatea aerului se deteriorează exact în acelaşi moment în care publicul este din ce în ce mai conştient de importanţa sănătăţii. Paperworld este unica platformă unde pot fi informaţi retailerii din domeniul consumabilelor de birou despre astfel de produse noi rapid şi eficient”, a declarat Hubert Haizmann, CEO Ideal Krug & Priester. Nou pe piaţă este, de asemenea, un toner de imprimantă care face posibilă imprimarea cu alb pe hârtie închisă la culoare. Astfel, începând de acum, o opţiune pe care o aveau doar tipografii profesionişti care lucrau cu soluţii offset va fi disponibilă şi celor care fac creaţie sau chiar marketing. Fondatorul Ghost, David Kandelhardt, spunea: „Ecoul de care am avut parte cu Ghost White Toner la Paperworld a fost unul foarte bun, suntem foarte muţumiţi de vânzările pe care le-am avut acolo. Retailerii şi consumatorii a fost foarte deschişi la produsele creative, care le dau ocazia să fie şi ei creativi la rândul lor.
Dar nu numai producătorii sunt preocupaţi de produse noi şi soluţii inovatoare. Tot comerţul cu amănuntul este în căutare după colecţii de produse noi pentru a-şi îmbogăţi oferta pe viitor. „Piaţa hârtiei, a articolelor de papetărie şi biroticii înregistrează scăderi. Producătorii şi comercianţii au înţeles asta, iar lucrurile încep să se schimbe pe piaţă. Retailerii experimentează cu idei, concepte şi sortimente de produse care să le aducă mai mulţi clienţi în magazine. Investesc în aranjamente noi şi în amenajări arhitecturale. Există semne de schimbări pozitive în domeniu”, spunea Claudio Schaad, Member of the Management Board, Artoz.

Flori fresh, noua senzaţie la Christmasworld
Crăciunul a reprezentat o afacere foarte bună pentru producători şi distribuitori la ediţia 2015 a Christmasworld. Astfel, şi anul acesta atmosfera a fost la fel de pozitivă, iar clienţii nu au ezitat să vină cu comenzi noi şi pentru aranjamente florale, şi pentru decoraţiuni. Pe lângă aceasta, mulţi dintre cei prezenţi s-au putut inspira din ideile noi găsite acolo pentru a le aplica în afacerile proprii. „Pe viitor, va deveni din ce în ce mai important pentru cei din retail să îşi stocheze şi să îşi prezinte produsele cât mai bine, aşa cum s-a putut vedea la Christmas Trend Show sau în show-ul special <<design by modern nature>> astfel încât să trezească emoţii şi dorinţa de a cumpăra”, spune Matthias Hedemann, Sales Manager, Design im Dorf.
În această ordine de idei, la Christmasworld 2016 şi-a făcut apariţia un nou grup de produse reprezentat de florile şi plantele proaspete. Pentru prima dată, cei din industria decoraţiunilor, florarii şi centrele de acest tip au putut comanda flori pentru aranjamentele lor direct de la cultivatori. „Tot mai mulţi clienţi doresc decoraţiuni complete, de fapt, combinaţii între decoraţiuni şi plante. Suntem foarte mulţumiţi de faptul că la Christmasworld se investeşte mai mult în această direcţie şi am fost printre primii furnizori care au rezervat un stand în zona acestei categorii de produse”, a spus Dennis Bunnik, CEO Bunnik Creations.
Următoarea ediţie a Paperworld, Christmasworld şi Creativeworld va avea loc la Frankfurt pe Mein între 27 ianuarie şi 31 ianuarie 2017.


Notice: compact(): Undefined variable: limits in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853

Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853