Sign in Join
  • Home
  • Știri
    • Editorial
    • Advertising și media
    • Business
    • Cerneală
    • Design
    • Eco și mediu
    • Educație tipografică
    • Evenimente
    • Foto
    • Hârtie
    • IT&C
    • Management
    • Marketing
    • Organizații
    • Packaging
  • Tehnic
    • Digital
    • Flexo
    • Post-press
    • Pre-press
    • Press
  • Analiza
  • Târguri și expoziții
  • Galerie
    • Foto
    • Video
  • Arhivă
Sign in
Welcome!Log into your account
V-ați uitat parola?
Sign up
Welcome!Inregistrați-vă pentru un cont
O parola va fi trimisă pe adresa dvs de email.
Password recovery
Recuperați-vă parola
Căutați
  • Autentificați-vă / Înregistrați-vă
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • AUTENTIFICAȚI-VĂ
  • ÎNREGISTRAȚI-VĂ
Bine ați venit! Autentificați-vă in contul dvs
V-ați uitat parola?
Inregistrați-vă pentru un cont
O parola va fi trimisă pe adresa dvs de email.
Recuperați-vă parola
Print Magazin
  • Home
  • Știri
    • Editorial
    • Advertising și media
    • Business
    • Cerneală
    • Design
    • Eco și mediu
    • Educație tipografică
    • Evenimente
    • Foto
    • Hârtie
    • IT&C
    • Management
    • Marketing
    • Organizații
    • Packaging
  • Tehnic
    • Digital
    • Flexo
    • Post-press
    • Pre-press
    • Press
  • Analiza
  • Târguri și expoziții
    • FESPA Awards 2017 Hamburg

      Christmasworld, Creativeworld, Paperworld 2017, un show ce nu merită ratat

      Răspuns pozitiv al pieţei după Pack Expo şi Gifts Show 2016

      interpack 2017 bate recorduri încă de anul acesta

      Toyo Ink – noutăţi, demonstraţii şi seminarii la drupa

  • Galerie
    • Foto
    • Video
  • Arhivă
Acasă Design Ce pierderi ar avea Pepsi și Coca-Cola dacă s-ar introduce ambalajele neutre
  • Design
  • Eco si Mediu
  • Flexo
  • Marketing
  • Packaging
  • Stiri

Ce pierderi ar avea Pepsi și Coca-Cola dacă s-ar introduce ambalajele neutre

feb. 10, 2018
119
1
DISTRIBUIȚI
Facebook
Twitter
  • tweet

În cazul introducerii ambalajelor neutre la produse agroalimentare precum alcoolul și băuturile carbogazoase, transnaționalele ar putea înregistra pierderi globale de aproape 245 miliarde de euro.

Adoptarea etichetării neutre i-ar putea costa scump pe giganții industriei agroalimentare, potrivit unui studiu realizat de Brand Finance, companie specializată în evaluarea mărcilor și a activelor întreprinderilor.

„Generalizarea acestui tip de ambalaje va însemna un dezastru financiar”, notează jurnaliștii de la publicațiile Emballages Magazine și Les Echos, care au analizat raportul „Plain Packaging”, publicat recent de Brand Finance.

Pentru elaborarea raportului, compania de evaluare a analizat impactul pe care l-ar avea introducerea acestui tip de ambalaje în cazul a opt multinaționale deținătoare a numeroase mărci, din clasamentul „Global 500”, publicat de „Fortune”. Pentru eșantionul de companii ales, pierderile însumate s-ar putea situa la 187 miliarde dolari (aproximativ 156 miliarde euro).
Cine ar fi „victimele” acestor măsuri? În prima linie s-ar situa companiile mamut producătoare de băuturi alcoolice precum AB InBev, Heineken, Pernod Ricard și care ar avea afectate în integralitate mărcile deținute.

Dacă ne referim la marii producători de băuturi carbogazoase, PepsiCo ar fi marea perdantă cu o reducere a valorii întreprinderii de 27%, în timp ce Coca-Cola s-ar putea confrunta cu pierderi de 47 miliarde de dolari (39,2 miliarde de euro).
Extrapolând rezultatele la ansamblul companiilor cu valoare de peste un miliard de dolari (830 milioane de euro) pierderile prognozate ar putea fi superioare cifrei de 293 miliarde de dolari (244 miliarde de euro). (Romulus Cristea)

* Citește și: Pungile din plastic subțire, interzise din iulie 2018

  • ETICHETE
  • alcool
  • ambalaje neutre
  • Coca Cola
  • Fortune
  • Heineken
  • no logo
  • pepsi
  • Pernod Ricard
  • plain packaging
  • romulus cristea
DISTRIBUIȚI
Facebook
Twitter
  • tweet
Articolul precedentMondi relansează IQ “The Intelligent Paper Brand”
Articolul următorConsumatori şi expozanţi mai mulţi la Paperworld 2018
Cristea Romulus

ARTICOLE SIMILAREDE LA ACELAȘI AUTOR

Venim!

„Dacă eram deştept, acum eram Pergraphica”

Mimaki, demonstraţie de forţă la FESPA 2018

Caută în Print Magazin

Publicitate

Abonează-te la newsletter

* indicates required
RSS Articole USIGN
  • Majoritatea dintre noi a mai trecut printr-o criză economică cu problemele ei care ne-a călit și imunizat cumva psihic și moral
  • DS Smith a proiectat și livrat, în 10 zile, 100.000 de machete de avion pentru copiii carantinați
  • Pantone a lansat o nouă gamă de culori pentru modă și interioare
  • Ajutoarele sunt binevenite dar întotdeauna vremelnice. Nimeni nu te poate căra în spate prea mult.
  • Cred ca o relație comercială trebuie bazată pe încredere și pe istoric, nu pe o speculație de moment.
  • În România nu există cultul asocierii. Venim cu niște sechele ce mai au nevoie de timp pentru a fi vindecate.
  • Cred că industria noastră nu va avea parte de o revenire în V, similară cu cea a altor domenii
  • Mesajul pe care ar tebui să îl comunicăm cu toții este: Români pentru Români, Români în România!
  • Ikea explică pe înțelesul tuturor ce înseamnă autoizolarea
  • Bestliner produce stații de decontaminare pentru spitale
Ediția tipărită
Contactați-ne: office@print-magazin.ro

ȘI MAI MULTE ȘTIRI

Venim!

apr. 5, 2018

„Dacă eram deştept, acum eram Pergraphica”

mart. 30, 2018

Mimaki, demonstraţie de forţă la FESPA 2018

mart. 29, 2018

CATEGORIE POPULARĂ

  • Stiri796
  • Default542
  • Evenimente214
  • Business192
  • Digital183
  • Targuri si expozitii160
  • Editorial140
  • Home
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
© Copyright 2015 - Print Magazin Advertising SRL