Cristian Faur.
Cele mai importante nume din aceste trei domenii şi-au dat din nou întâlnire la Frankfurt, între 28 şi 31 ianuarie, pentru a prezenta publicului ce au mai bun şi mai nou de oferit. Paperworld a fost iarăşi gazda celor care au vrut să arate sau să vadă care sunt cele mai noi tendinţe în ceea ce priveşte aplicaţiile pe bază de hârtie (şi nu numai) pentru birotică şi papetărie, show-ul ocupând nu mai puţin de şapte hale de expoziţie ale complexului Messe Frankfurt. Mai mult de 1.500 de companii din 65 de ţări au expus la această ediţie. În spiritul mottoului expoziţiei, „The visionary office and the stationery trends”, expozanţii au prezentat soluţii inovatoare pentru biroul de mâine, precum şi tendinţele cele mai noi în materie de cadouri, împachetare, articole şcolare, papetărie şi felicitări. A fost încă un eveniment de succes din partea unui organizator care aduce împreună cele două mari pieţe, ale papetăriei şi biroticii, la un nivel fără egal atât pe orizontală, cât şi pe verticală.
Christmasworld – „Happy New Business”
Oricine a dorit să îşi înceapă anul cu idei noi, cunoştinţe îmbogăţite, o serie de produse care se înscriu perfect în noile tendinţe şi chiar şi contacte de business noi a putut face asta din plin la acest eveniment de top în materie de decoraţiuni festive şi de sezon. Început cu o zi mai devreme decât celelalte două evenimente, târgul a reunit peste 900 de expozanţi din întreaga lume, care au venit cu inspiraţie şi cu linii noi de produse, idei de aranjamente interioare în spaţii comerciale şi de expunere la raft. În plus, programul evenimentului a conţinut împărtăşirea de experienţă valoroasă şi know-how practic pentru comercianţii care au căutat sfaturi ca să îşi ţină clienţii mai aproape. „Ne aşteptăm ca toţi participanţii din zonele en gros, retail şi decoraţiuni să plece din cadrul programului nostru de evenimente cu idei noi stimulante pentru un sezon al sărbătorilor de succes”, declara Eva Olbrich, director al Christmasworld, în debutul evenimentului.
Mai mulţi expozanţi la Creativeworld
Povestea de succes a expoziţiei Creativeworld a continuat şi în 2017. De la debutul din 2011, toţi parametrii acestui târg au crescut până când a devenit cea mai importantă expoziţie mondială în materie de hobby, meşteşugărie, artizanat şi rechizite pentru artişti, ocupând două hale în cadrul Frankfurt Fair and Exhibition Centre în ultimele trei zile ale lunii ianuarie. 343 de expozanţi din 37 de ţări, cu aproape 20 de procente mai mulţi decât la ediţia precedentă, s-au prezentat cu produse la standuri. Michael Rechhold, director Creativeworld, spunea: „Nu este vorba doar de o creştere de peste 15% a numărului de expozanţi, dar avem şi un nou record în materie de număr de ţări din care aceştia provin. Pentru vizitatori, asta înseamnă o paletă şi mai mare de opţiuni de producători naţionali şi internaţionali, precum şi o varietate mai mare de produse expuse”.