După 13 ani pe piață firma Pergamon a înglobat în 2016 mai multe activități, evenimente outdoor, a semnat contracte cu producători noi și a realizat mai multe parteneriate ca în ultimii ani. De unde această creștere? Din ambiția de dezvoltare dar în principal din dorința de a aduce valoare și unicitate produselor tipărite. Începutul anului a fost firesc fiind urmată de ideea organizării unui Open House. Organizat la București (14 aprilie), apoi la Cluj (19-20 aprilie) evenimentul marca Pergamon a strâns numeroși participanți din toată țara. Au venit special pentru a vedea și testa utilajele expuse dar și pentru sesiunea de networking.
Evenimentul fascinant de la Drupa a accentuat notorietatea externă a firmei și a adus în agendă noi colaborări. Ulterior, în perioada 20 septembrie – 15 octombrie, Pergamon împreună cu Konica Minolta au organizat Roadshow 2016. Timp de 4 săptămâni au fost prezentate și testate ultimele tehnologii în materie de tipar digital și echipamente de finisare în mai multe orașe precum: Cluj-Napoca, Craiova, Brașov, Timișoara, Constanța și Iași.
După lansarea noilor soluții de finisare la Open House, Drupa și Roadshow a urmat colaborarea cu noi producători. Amintim: PURtec, Automaberg, Tech-ni-Fold, ATS I-Mark, la care sunt unicii distribuitori de pe piața română, dar și alte firme precum Challenge și Watkiss. Următorul an reprezintă unul de extindere a firmei: târguri și evenimente noi, echipamente de ultimă oră atât de la producători din străinătate cât și din marca Pergamon. Levente Szakács, director asociat al firmei Pergamon, nu declară toate rezoluțiile pe anul 2017, însă ne pregătește pentru o prezență intensă și incitantă a firmei pe piața finisajelor tipografice.