VIP Stahls Training Day by Grup PIN

VIP Stahls Training Day by Grup PIN

90
0
DISTRIBUIȚI

Joi, 16 martie 2017, Grupul Pin a organizat în București o sesiune de training dedicată celor care activează în domeniul personalizării textilelor și articolelor vestimentare. VIP STAHLS’ Training a beneficiat de prezența a doi reprezentanți ai STAHLS’ Europa: Fabio Agnetti, director de vânzări Stahls’ Europa și Stephanie Schnur, manager de vânzări a filialei din Europa a Stahls’ SUA. La seminar au participat 40 de reprezentanți ai unor companii cu activitate constantă în doemniul imprimării de tricouri și articole vestimentare.

Poate cea mai importantă caracteristică a seminarului organizat de Grupul PIN este aceea că participanții au trebuit să plătească o taxă de participare. Demersul este unul foarte curajos și foarte puțin întâlnit în rândul evenimentelor similare organizate de alte companii. Lavinia Pop, managing partner al Grupului PIN, explică: “Am considerat că este un moment în care cei cărora le propunem soluțiile noastre sunt gata să își asume participarea la acest gen de evenimente la un alt nivel, iar felul în care aceștia au răspuns ne demonstrează că interesul pentru conținutul pe care l-am prezentat este unul real, care se naște din experiența zilnică pe care aceștia o au atunci când lucrează cu produsele noastre.”

Cele două sesiuni ale zilei au avut o structură identică, în care prezentarea echipamentelor și a materialelor a fost pigmentată de tips & tricks pentru creșterea eficienței si reducerea pierderilor de materiale. Prezentarile au fost urmate de câte o sesiune practică în care cei prezenți au putut să probeze atât perfomanțele echipamentelor și ale materialelor prezentate, cât și noțiunile prezentate de către cei doi vorbitori. Un alt aspect care trebuie subliniat este media de vârstă a celor care au luat parte la workshop, situată între 28-32 de ani. În plus, conform datelor oferite de organizatori, 20% dintre participanți au fost tineri antreprenori, lucru care atestă faptul că imprimarea tricourilor și a articolelor vestimentare este poarta prin care cei mai mulți tineri antreprenori intră în lumea furnizorilor de servicii de imprimare și a producției publicitare.

Echipamentele prezentate în cadrul workshop-ului au fost: Presa Hotronix Sprint Mag, impreuna cu standul Caddie, precum și cea mai bine vândută presă Stahls’, Hotronix Fusion. Intreaga gamă de materiale și echipamente de termotransfer pe care Grupul Pin le comercializează în România este diponibilă pe www.pin.ro.