Valoarea brandului Xerox a ajuns la aproape 6,8 miliarde de dolari în...

Valoarea brandului Xerox a ajuns la aproape 6,8 miliarde de dolari în 2013

58
0
DISTRIBUIȚI

Valoarea brandului Xerox a crescut pentru al treilea an consecutiv, ajungând anul acesta la aproape 6,8 miliarde de dolari, cu 65 de milioane de dolari mai mult faţă de anul 2012, potrivit  raportului Best Global Brands Value – care efectuează anual un top al celor mai  valoroase 100 de branduri globale. Raportul a fost realizat de Interbrand, cea mai mare companie de branding din lume.

Xerox a fost prezent în topul Interbrand în fiecare an, de la apariţia acestuia, în 2001. O schimbare importantă pentru Xerox în 2013 a fost trecerea de la categoria de tehnologii la cea de servicii de business.

Xerox a fost inclus în categoria Business services, care reuneşte branduri ce oferă servicii axate pe consultanţă şi care le permit clienţilor să beneficieze de expertiză în activităţi care nu fac parte din domeniul lor principal de activitate. Această poziţionare vine în contextul în care peste 50% din veniturile Xerox sunt generate de business-ul pe servicii.

Raportul menţionează că strategia companiei concentrată pe servicii şi menţienerea poziţiei de lider în domeniul tehnologiei au fost elementele principale ale business-ului Xerox. Pentru prima dată în istoria brandului, veniturile din servicii sunt mai mari decât cele furnizate de segmentul de tehnologie.


Notice: compact(): Undefined variable: limits in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853

Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853