Roadshow Konica Minolta 2016: peste 4.000 de kilometri parcurși într-o lună

Roadshow Konica Minolta 2016: peste 4.000 de kilometri parcurși într-o lună

121
0
DISTRIBUIȚI

Pentru a veni în întâmpinarea furnizorilor de print digital din toată țara, Konica Minolta Business Solutions România a organizat o serie de expoziții în mai multe orașe importante (în care sunt prezente filialele companiei: Cluj, Craiova, Brașov, Timișoara, Constanța și Iași). Seria de evenimente reunite sub numele de Roadshow Konica Minolta 2016 se va încheia la București, cu o expoziție ce se va desfășura în perioada 9-10 noiembrie. Evenimentul a fost susținut printr-o colaborare foarte strânsă dintre Konica Minolta și Pergamon, respectiv NIS.

 Noutăți și posibilitatea testării echipamentelor

Obiectivul principal Roadshow Konica Minolta 2016 a fost „acoperirea” tuturor regiunilor țării, pentru a livra clienților companiei, dar și potențialilor clienți, informații relevante, dezvăluind noutăți și oportunități din zona de print digital. Organizatorii consideră că în actualul context al dezvoltării industriei de profil, într-un mediu extrem de dinamic, informațiile noi pot fi transmise mult mai ușor și eficient prin organizarea de evenimente tip workshop, oferind posibilitatea testării echipamentelor. În plus, pot fi înțelese mai bine nevoile specifice ale clienților.

Participarea la expozițiile din cadrul Roadshow-ului a fost numeroasă, reprezentanții multor companii din diverse domenii de activitate manifestând interes pentru expozițiile Konica Minolta. Importanța acestor evenimente a constat, potrivit organizatorilor, în capacitatea de a „integra” producătorii de print din piețele locale, cât mai simplu, în mediul de tipar digital. Participanții la expoziții au fost atât din zona tiparului offset, cât și din segmentul de tipar digital.

Sorin Sumănaru, Team Leader Production Printing Konica Minolta Business Solutions România: „Evenimentele au avut particularități în funcție de piețele locale. Sunt zone în care prezența tiparului digital este mai dezvoltată sau dimpotrivă, în care predomină serviciile de tipar prin tipografii offset”.

O provocare majoră pentru reprezentanții Konica Minolta Business Solutions România  a fost găsirea unui format de eveniment care să aducă noutatea la nivel de business.

Prezentarea soluțiilor de optimizare și creștere a producției de print digital oferite de Konica Minolta a constituit o zonă de interes (managementul flux print/optimizarea proceselor de printare; calibrare și liniarizare echipamente producție; managementul de culoare). De asemenea, noua soluție AccurioPro Flux, care permite furnizorilor de print să controleze și optimizeze procesul de tipărire de la introducerea fișierelor de print și până la livrarea produsului final, independent de tipul controllerului utilizat, a fost și ea prezentată cu ocazia acestui roadshow.

Soluții complete pentru liniile  de producție și finisare

Printre echipamentele Konica Minolta prezentate în cadrul gamei de soluții de optimizare și creștere a producției pot fi enumerate:  bizhub PRO 1100, bizhub PRO C1060L, bizhub PRESS C1085.

Specialiștii Konica Minolta Business Solutions România au fost susținuți în organizarea caravanei expoziționale de parteneri care desfășoară activități pe partea de finisări offline. Astfel,  Pergamon și NIS sunt partenerii Konica Minolta care s-au implicat activ și, împreună, au reușit să ofere participanților soluții complete pentru liniile de producție și finisare. În cadrul Roadshow-ului 2016 au fost implicate mai multe departamente din cadrul Konica Minolta. Astfel, au fost prezente echipe de specialiști care au acoperit atât partea de vânzări, cât și cea tehnică, de marketing, dar și infrastructura IT în fiecare dintre locații.

Alegerea amplasamentelor adecvate pentru expunerea echipamentelor de producție a constituit o adevărată provocare pentru organizatori, respectarea standardelor Konica Minolta fiind prioritare. Gama de echipamente din cadrul caravanei nu este simplu de operat din punct de vedere al logisticii și de aici și necesitatea ca locurile de desfășurare să îndeplinească diverse criterii de spațiu, acces, conectivitate etc.

Perioada următoare va fi alocată de specialiștii din companie pentru finalizarea procesului de promovare/vânzare a soluțiilor expuse, cât și de pregătire pentru noi concepte de evenimente de succes.

În cei peste 4.000 de kilometri par-curși în decurs de o lună, eforturile repre-zentanților Konica Minolta Business Solutions România au fost concentrate pentru a demonstra încă o dată fiabilitatea soluțiilor oferite de Konica Minolta, cât și expertiza deținută, în calitate de furnizor de echipamente, aplicații și servicii. n

Soluții de business

Specialiștii de la Konica Minolta Business Solutions România au prezentat vizitatorilor ediției din acest an de la Roadshow Konica Minolta o paletă largă de soluții de business, și nu doar o simplă expunere de hardware sau software specializat. Dintre soluțiile de business oferite putem enumera:

 

  • Soluții de tipar carte și finisare;
  • Soluții de tipar banner și supracopertă;
  • Soluții de producție carte pentru copii;
  • Soluții de producție material didactic;
  • Soluții de producție rechizite cu/fără personalizare;
  • Soluții de producție materiale promoționale personalizate (calendare);
  • Soluții de print date variabile (diplome, cărți de vizită etc.).

Piața ambalajelor, o provocare

În perioada de desfășurare a expozițiilor din cadrul Roadshow Konica Minolta 2016, reprezentanții companiei au semnat numeroase contracte, ceea ce, în opinia organizatorilor, confirmă importanța unor astfel de evenimente.

Evenimentul a confirmat faptul că în țara noastră există o piață de producție de print foarte bine formată și foarte deschisă la noutăți tehnologice, iar producătorii locali de print frecventează evenimentele importante (interne, dar și externe).

De asemenea, specialiștii companiei au conchis la finalul evenimentului că „piața de ambalaje constituie una dintre provocările imediat următoare și de aici necesitatea de soluții de acest gen”.