Răspuns pozitiv al pieţei după Pack Expo şi Gifts Show 2016

Răspuns pozitiv al pieţei după Pack Expo şi Gifts Show 2016

72
0
DISTRIBUIȚI

Am putea spune despre acest an că a fost cu adevărat un an al târgurilor din industrie. Pornit în acest sens în forţă de organizatorii din alte ţări, bineînţeles, cu Messe Dusseldorf şi drupa în frunte, acest curent nu numai că a arătat că piaţa poligrafică stă bine şi chiar creşte, dar a fost preluat şi de alți organizatori care şi-au propus să adune industria laolaltă. Nu putea lipsi aici răspunsul românilor, deja obişnuiţi cu astfel de întâlniri şi pe plan internațional, şi local.

În acest sens, toamna aceasta a fost rândul Bucureştiului să fie gazdă pentru două evenimente regionale de profil, destinate sud-estului Europei: Pack Expo şi Gifts Show 2016. Dacă în anii trecuṭi târgul destinat industriei de ambalaje și soluṭiilor de ambalare și etichetare a fost ba integrat în alte târguri, ba organizat în spaṭii foarte mici, anul acesta Pack Expo a fost la loc de onoare, în Pavilionul Central Romexpo.  Iată şi o parte dintre cifrele ce au caracterizat această iniţiativă reuşită, spunem noi, pentru că dincolo de cantitate, acestea vorbesc şi despre calitatea evenimentului: 9.41% dintre vizitatorii Pack Expo au fost din Europa, SUA, America de Nord, Asia și Canada. 87,49% din totalul vizitatorilor au fost persoane cu funcṭii de decizie: director general (22,76%), antreprenor (22,15%), director de vânzări(12,88%), director executiv (10,49%).  Domeniile de activitate cu cei mai mulṭi vizitatori prezenṭi la Pack Expo au fost: industria alimentară (26,80%), producători de ambalaje (22,56%), producători de etichete (10,10%) și retail/FMCG (9,15%).  Conform părerilor expozanṭilor din cadrul Pack Expo, în număr de peste 70, acesta a fost evenimentul anului pentru industrie cu o locație pe măsură și vizitatori direct interesaṭi.In editia 74 a revistei noastre puteti citi declaratiile celor prezenti.