Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/formatting.php on line 4382
Grup Transilvae, HP și Bigprint România au organizat pe data de 8 iulie 2015 open house-ul Print Green la sediul tipografiei. Vedeta evenimentului a fost printul digital de ultimă generație oferit de echipamentul HP Latex 3000. Bigprint România este prima companie de printing în domeniul produselor tipografice dedicate comunicării vizuale din țara noastră care a investit în tehnologie alternativă şi ecologică prin achiziționarea unei imprimante industriale ce are la bază tehnologia HP Latex. În plus, cernelurile HP Latex ajută compania preocupată de protejarea mediului înconjurător prin producerea unor printuri fără miros, neinflamabile, necombustibile și biodegradabile. Spre deosebire de cernelurile eco-solvent, acestea nu necesită etichetare cu avertismente de pericol şi nu conţin poluanţi periculoşi pentru mediu. Mai mult decât atât, calitatea printului este excepţională – de tip indoor, de rezoluție mare și durabilitate outdoor.
Bigprint este prima companie din România care a achiziţionat HP Latex 3000, modelul de 3,2 metri bazat pe această tehnologie revoluţionară. Clienții media – fie că este vorba despre agenții de publicitate sau clienți direcţi – pot dezvolta idei noi şi aplicaţii respectând în acelaşi timp mesajul Print Green promovat cu ocazia evenimentului. „Printul digital green şi creativitatea aplicată sunt două direcţii de dezvoltare în care investim mult în această perioadă. Pentru noi este important să avem capacitate mare de producție – în acest moment în divizia A.D.E.S. (Advertisement, Decoration, Event, Sign) putem printa 70.000 mp/lună –, dar și să dezvoltăm partea de display/POSM în cadrul diviziei dPOSp (display, POS, packaging), a cărei capacitate va atinge până la sfârșitul anului 40.000 mp/lună. De aceea, investiția în tehnologia Latex a fost nu doar o necesitate, ci reprezintă şi un real avantaj într-o piaţă de print extrem de competitivă“, a spus Edit Santa, director general Bigprint România, în cadrul open house-ului organizat în colaborare cu Grup Transilvae și HP.
Cu tehnologia de ultimă generaţie HP Latex pot fi realizate o serie de aplicații pe diferite tipuri de suport: textile, hârtie foto, backlit, tapet pentru decorarea pereților, folie magnetică și alte specialități media. O mare parte dintre materialele prezentate la eveniment fac parte din colecția COALA LFP, marcă Antalis, lider european în distribuția de hârtie, materiale de packaging și soluții de comunicare vizuală. Evenimentul a beneficiat și de un showroom cuprinzător în ceea ce privește aplicațiile care pot fi realizate cu această tehnologie verde care au impresionat audiența, oferindu-le idei pe care să le dezvolte și să le propună clienților finali.
Una dintre gazdele care au explicat celor prezenți care sunt avantajele acestei tehnologii a fost Bogdan Vasilescu, director general Grup Transilvae, care a declarat pentru Print Magazin: „Am dorit să prezentăm invitaților Bigprint noul echipament cu tehnologie Latex vândut în premieră în România, însă nu din perspectiva tehnică, ci din cea a posibilităților creative care acum pot deveni realitate. Scopul nostru și al reprezentanților HP a fost ca invitații la acest open house să înțeleagă faptul că printul pe Latex poate aduce diferențiatorii necesari pentru a crea valoare și credem că am reușit să le transmitem acest mesaj.”
Trebuie să știți că Bigprint România, parte a grupului de firme Bigprint, a fost înființată în anul 1998 şi are ca domeniu de activitate imprimarea produselor tipografice dedicate comunicării vizuale în domeniile reclamă, decorațiuni, eveniment, signalistică, precum și în spațiile pretabile la promovarea comunicării prin folosirea produselor de tipul display, POS, ambalaje personalizate. În cadrul grupului activează alte două companii – Bigprint Hungary şi Bigprint Austria – care au o capacitate de producție însumată de 200.000 mp/lună print digital și 150.000 mp/lună print serigrafic. Cifra de afaceri a companiei prezintă o creștere dinamică de la an la an, ajungând anul trecut la aproape 2,7 milioane de euro în România, față de circa 1,76 de milioane de euro în 2013.