Photokeeps lansează un nou serviciu de albume foto în Filipine

Photokeeps lansează un nou serviciu de albume foto în Filipine

26
0
DISTRIBUIȚI

Cu sediul în Manila, compania filipineză client Taopix şi-a lansat propriul site de prezentare-vânzare pentru a arăta publicului ce servicii poate oferi în materie de albume foto personalizate, în special pentru mame cu copii şi bebeluşi. Managing directorul Photokeeps, Luc Miranda, împreună cu soţul ei, furnizează albume foto pentru fotografii profesionişti de peste zece ani, dar acesta este primul pas al lor către zona consumer.  Experienţa anterioară a doamnei Luc pe poziţia de strateg de marketing pentru o companie globală de băuturi răcoritoare s-a dovedit crucială în acest nou demers.

“Am realizat că există o piaţă în creştere pentru produsele foto destinate consumatorilor, iar combinaţia dintre aptitudinile noastre a însemnat că stăpânim suficient cunoştinţele de piaţă şi avem destulă experienţă pentru a ne duce cu pasiunea noastră de a păstra amintirile într-o nouă direcţie. Am decis să investim într-o maşină digitală FujiXerox cu finisare de la Horizon pentru a putea livra la calitate foarte înaltă şi preţuri convenabile o mare varietate de albume foto, ca prim pas în strategia noastră de piaţă. Planul este să venim cu şi mai multe produse foto personalizate şi să ne îndreptăm şi către alte segmente de piaţă, însă principalii noştri clienţi vor fi tot mamele.

Introducerea şi dezvoltarea internetului de viteză în oraşele noastre a dat posibilitatea utilizatorilor să aleagă dintre şabloanele noastre de albume foto gata disponibile, să-şi facă designul cum vor şi să comande din confortul casei lor.

Am colaborat cu un grup de mame în proiectul nostru de lansare a softului şi ele ne-au oferit un feedback excelent în legătură cu site-ul, cu cărţile tematice, calitatea şi stilul de lucru online. Au fost foarte fericite când şi-au văzut albumele foto proprii. Eu şi cu echipa mea am fost foarte mulţumiţi când am văzut că am primit atâtea răspunsuri pozitive de la clienţi.

În continuare, avem în plan să folosim din plin marketingul în social media în campaniile noastre. Am descoperit că mamele care stau acasă nu prea mai folosesc e-mailul, iar social media, în special Facebook, este platforma lor preferată de comunicare.

Cei de la Taopix ne-au oferit şi ei o platformă robustă şi flexibilă care să sprijine afacerea noastră în creştere. De-abia acum realizăm ce paleta de produse putem vinde şi produce cu ajutorul instrumentelor uimitoare de la ei. Iubesc echipa Taopix. Comunicăm foarte uşor cu ei. Toţi au aceeaşi atitudine realistă şi pasionată în acelaşi timp.”

Les Bovenlander, Business Development Manager pentru regiune la Taopix, a fost omul decisiv în acest parteneriat şi se uită cu încredere la viitor: “Luc şi echipa ei reprezintă o forţă formidabilă şi dacă are cineva setul de calităţi corect să transforme această iniţiativă într-un succes, cu siguranţă ei sunt aceia. Vom face cu siguranţă totul în continuare să le oferim noi opţiuni şi funcţionalităţi care le vor aduce mai mulţi clienţi, dar pasiunea şi experienţa lor în marketing sunt cele care vor face cu siguranţă diferenţa.”