Paperworld 2017: birotică vizionară şi tendinţe în papetărie

Paperworld 2017: birotică vizionară şi tendinţe în papetărie

275
0
DISTRIBUIȚI

Cristian Faur.

„Hello tomorrow” – viitorul sectoarelor hârtie, birotică şi papetărie începe la Paperworld 2017. Expoziţia va oferi un nou stil de prezentare a standurilor la cel mai mare târg de profil din lume.

Între 28 şi 31 ianuarie 2017, în opt hale ale expoziţiei Paperworld de la Frankfurt pe Main, mai mult de 1.500 de lideri de piaţă sau startup-uri interesante vor arăta ce rezervă viitorul pentru biroul modern, dar şi pentru produsele de hârtie şi birotică destinate folosirii acasă. Toate aceste companii vor folosi Paperworld în calitatea sa de cel mai important târg de specialitate pentru a-şi promova noile soluţii şi inovaţiile. „De la un timp, sectorul hârtie, birotică şi papetărie a început să resimtă şi el efectele dinamicii economice globale şi ale schimbării stilului de lucru. La Paperworld vom vedea cum companiile reuşesc în mod spectaculos să răspundă la aceste schimbări cu noi soluţii şi produse”, a declarat Michael Reichhold, director Paperworld. Expoziţia internaţională a reuşit cu brio să aducă împreună sub acelaşi acoperiş principalele categorii de produse, furnizorii comerciali de produse office şi furnizorii de hârtie, papetărie şi rechizite şcolare pentru utilizatorii finali, arătând, astfel, amploarea pe orizontală şi verticală a acestei piese dedicate acestor tipuri de produse, foarte multe dintre ele având ca materie primă hârtia. Pentru evenimentul ce urmează a se desfăşura în ianuarie 2017, organizatorii târgului vor consolida această abordare, dar vor adapta şi mai bine locul expoziţiei pentru a atinge într-un mod şi mai eficient rezultatele propuse.

Birotică vizionară. O întreagă lume a furnizorilor de soluţii pentru mediul office

Toate segmentele de produse care transformă biroul viitorului într-un birou cu viziune vor avea locul lor în cadrul expoziţiei: de la echipamente şi mobilă office până la resurse organizaţionale şi instrumente destinate prezentărilor, precum şi papetărie şi sisteme pentru scris sau desenat şi chiar accesorii pentru calculatoare şi imprimante, dar şi consumabile reciclate pentru acestea din urmă. În halele 3.0, 3.1 (Paperworld Plaza), 4.0 şi 6.0, pe o suprafaţă de expoziţie de 45.000 mp, vizitatorii vor putea admira o selecţie de soluţii destinate conceptului de birou vizionar fără egal în lume. „Paperworld este o destinaţie obligatorie pentru cei care vor să afle care sunt opţiunile care fac munca în birou mai eficientă, mai sănătoasă şi mai mobilă. Doar aici operatorii din retail şi cumpărătorii comerciali din birourile mari şi departamentele administrative pot experimenta direct şi în culorile reale atâta varietate şi concentrare de inovaţii tehnice care nu pot fi găsite nicăieri în altă parte în lume.”

Acest lucru este susţinut şi de numărul mare de distribuitori en-gros şi companii globale germane şi internaţionale care folosesc Paperworld în fiecare an ca platformă de resurse şi aprovizionare. Directorul companiei Durable, Horst-Werner Maier-Hunke, a declarat după cum urmează: „Târgul Paperworld de la Frankfurt continuă să fie unul dintre cele mai importante evenimente de profil din acest sector. Aici este locul unde avem oportunitatea de a ne întâlni cu clienţii şi partenerii de afaceri şi să ne ţinem la curent unii pe alţii, într-un mediu de piaţă foarte bun. Durable este sinonim cu produsele inovatoare, ceea ce înseamnă că vom fi prezenţi la Frankfurt din nou în 2017 cu multe inovaţii în portofoliul nostru de produse”.

Pe lângă exponatele companiilor prezente cu standuri la târg, vizitatorii vor putea urmări un show de excepţie legat de conceptul de birou al viitorului, cu vorbitori experţi şi prezentări adiţionale de produse inovatoare care încurajează flexibilitatea, mobilitatea şi fluxurile de lucru la locul de muncă. Sustainable Office Day (Ziua Biroului Sustenabil – n.r.) va rămâne o zi dedicată acestui concept, iar programele de înaltă calitate dedicate vizitatorilor de la târg, precum expoziţia Paperworld Procurement with the Office Gold Club, Paperworld Insider sau Personal Assistants Day continuă să fie parte integrantă din cele patru zile ale expoziţiei. Un loc special destinat întâlnirilor cu actorii din retail şi un serviciu de matchmaking pentru afaceri vor facilita şi mai mult legătura dintre cerere şi ofertă.

Tendinţe în papetărie. Articole de specialitate şi accesorii de înaltă calitate, precum şi cadouri vor demonstra ce înseamnă un stil de viaţă modern.

Expozanţii dinăuntrul şi de dinafara Germaniei care vor prezenta produse de papetărie pentru utilizatorii finali vor veni cu idei noi, designuri noi şi game de produse noi pentru sezonul ce urmează după Paperworld, cel mai mare târg de astfel de soluţii. În ianuarie 2017, vizitatorii expoziţiei vor putea găsi la Frankfurt produse de papetărie şi cadouri (şi produse legate de lumea cadourilor, precum cele legate de dăruire, de ambalare a cadourilor şi pentru petreceri) atent selecţionate, de ultimă modă, precum şi instrumente de înaltă calitate pentru scris, pungi şi accesorii, în halele 5.1 şi 6.1. Tot aici, zona destinată felicitărilor se va dezvolta şi mai mult, cuprinzând şi hârtii de ambalat cadouri, panglici şi alte produse din domeniu. Uwe Ohnemuller, Sales Manager, Hallmark Cards, explică: „Putem folosi cele patru zile ale show-ului pentru a sta de vorbă cu clienţii noştri despre idei noi şi strategii pentru mai departe. Pe lângă acestea, Paperworld este foarte interesant pentru noi, mai ales în ceea ce priveşte atragerea de noi clienţi mari şi parteneri puternici din zona retail”.

Zona de rechizite şcolare şi cea dedicată instrumentelor de scris şi desen vor fi mai bine poziţionate în 2017. Începând din anul ce vine, aceste segmente se vor regăsi împreună în hala 4.0, care va deveni platforma ideală pentru plasarea comenzilor pentru cumpărătorii germani şi internaţionali.

Cei din zona retail, în special, vor avea ce vedea în  perimetrul Paperworld Lifestile, dacă doresc să caute idei noi pentru a-şi organiza gamele de produse sau a-şi amenaja spaţiile comerciale. Atât Paperworld Trend Show, amenajat în zona dintre halele 5.1 şi 6.1, care va arăta moda în materie de culori, forme şi materiale pentru sezonul următor, cât şi show-ul special Mr. Books & Mrs. Paper din hala 5.1 (care nu mai este destinat doar vânzătorilor de carte), va arăta felul cum produsele expozanţilor pot fi puse împreună într-un mod nou, care să ducă la creşterea vânzărilor către utilizatorii finali, cei din comerţul cu amănuntul. Companiile noi şi inovatoare din zona promoţională a BMWi (Ministerul Federal al Afacerilor Economice şi Energiei din Germania – n.r.) vor arăta metode noi de achiziţii în industrie. Şi dacă vine vorba de servire, ediţia 2017 a show-ului destinat împachetărilor de cadouri Let’s Wrap, având ca gazdă pe Arona Khan, va oferi o multitudine de sfaturi şi tehnici noi pentru dezvoltarea acestor procedee şi servicii pentru retail.

Comenzi internaţionale. Tot lanţul de aprovizionare, la Frankfurt

Paperworld nu a fost de-a lungul anilor doar cel mai important hub internaţional şi naţional pentru comerţul cu hârtie, cu consumabile de birou şi produse de papetărie, ci reprezintă şi locul unde companiile pot găsi producători, furnizori, procesatori sau proprietari de brand. În hala 1, cumpărătorii de volum mare, retailerii şi comercianţii internaţionali, precum şi importatorii-exportatorii din lumea întreagă vor găsi parteneri imediat. Prin mutarea din hala 10, organizatorii expoziţiei concentrează acum Paperworld în partea de est a complexului Messe din Frankfurt. „Am făcut asta pentru că dorim să optimizăm fluxul de vizitatori şi să le oferim cele mai bune servicii posibile”, a spus Michael Reichhold. ”Începând din martie 2016 şi până la sfârşitul lui 2018, mai construim o hală expoziţională, hala 12, chiar lângă hala 10, ceea ce înseamnă că nu mai putem garanta asta fără compromisuri. Nivelurile 1.1 şi 1.2 ne oferă condiţii mai bune pentru nevoile noastre şi pentru cerinţele clienţilor.”

Un târg 4 în 1

Pe lângă Paperworld, o ediţie specială destinată viitorului, la târgurile Creativeworld, Christmasworld şi Floradecora, care au loc în acelaşi timp, se vor putea găsi produse care îmbogăţesc gamele de produse de bază pentru vizitatori în cea mai bună şi profitabilă manieră pentru toţi.

Datele de desfăşurare ale târgurilor:

Christmasworld 28 – 31 ianuarie 2017

Floradecora 27 – 30 ianuarie 2017

Paperworld 28 – 31 ianuarie 2017

Creativeworld 28 – 31 ianuarie 2017

Nota redacţiei: vom reveni cu mai multe amănunte despre cele patru târguri de la sfârşitul lunii ianuarie anul viitor într-un material separat ce va fi publicat în revista noastră după conferinţa de presă pre-eveniment ce va avea loc în luna octombrie la Viena. Până atunci, cei care doresc să afle mai multe informaţii despre aceste evenimente se pot adresa reprezentantului Messe Frankfurt în România, Anca Murar, pe adresa de e-mail: office@expo-germania.ro.


Notice: compact(): Undefined variable: limits in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853

Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /home4/poshpr/print-magazin.ro/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853