Ochii care nu se văd, se uită!

Ochii care nu se văd, se uită!

21
0
DISTRIBUIȚI

– integratorul de publicitate Media Bloc vă ajută să nu fi ţi daţi uitării –

Suntem în plină perioadă de criză economico-financiară. Ca o consecinţă care ar putea părea fi rească, aproape toţi patronii de fi rme care au reuşit să reziste până acum şi să nu-şi închidă afacerea au redus drastic cheltuielile, până la limita suportabilităţii. Au fost anulate sporuri sau alte facilităţi oferite angajaţilor, au fost redimensionate consumurile interne specifi ce, au fost reduse, până la zero, anumite categorii de cheltuieli. Analizele efectuate de specialiştii în comunicare arată că printre primele segmente care au fost afectate se numără cheltuielile de promovare şi publicitate. Mulţi întreprinzători se mulţumesc în această prioadă să-şi conserve afacerea la nivelul de anul trecut, când recesiunea încă nu-şi arătase colţii, renunţând nu doar la planurile de dezvoltare, dar chiar şi la cele de promovare.

Am auzit multe opinii de genul: „Am deja destui cumpărători pentru volumul de producţie pe care mi-l pot permite acum. Ce rost are să mai fac publicitate, mai ales că nici nu am bani disponibili, în această prioadă critică?”. Atenţie, însă! O vorbă din popor spune: „Ochii care nu se văd, se uită”! Parafrazând, se poate afi rma că, dacă trece o perioadă mai lungă de timp şi nu eşti vizibil pe piaţa de publicitate, lumea începe să te uite, chiar dacă produsele tale încă se afl ă pe rafturile magazinelor!

Zilele trecute, am discutat cu un bun prieten, de formaţie comunicator, care mi-a spus o frază memorabilă: „Este, poate, pentru prima dată în istoria poporului român, când – în lupta cu un duşman – nu trebuie să pârjolim holdele, nu trebuie să ne otrăvim fântânile şi mai ales nu trebuie să ne ascundem în munţi”! L-am privit întrebător şi mi-a explicat: „de secole, românii şi-au luat natura ţării drept aliat în războaiele duse împotriva cotropitorilor. De aceea, de multe ori, le lăsau calea liberă, dar aveau grijă ca duşmanii să nu găsească nimic drept hrană şi nicio sursă de apă potabilă. Iar timpul lucra în favoarea noastră: înfometaţi şi însetaţi, cotropitorii deveneau ţinte uşoare pentru răzeşii moldoveni. Astăzi, duşmanul este criza economică. Dar, în nici un caz nu trebuie să procedăm ca pe vremea lui Ştefan cel Mare. Adică, nu trebuie nici să stăm în espectativă, lăsând doar timpul să lucreze, şi nici să ne ascundem de frică, fără să facem nimic, ca într-un fel de hibernare prelungită”…

Şi-atunci, ce este de făcut? Specialiştii recomandă să nu renunţaţi definitiv la promovarea produselor dumneavoastră. O pauză prelungită, prin absenţa totală de pe piaţa de publicitate – cum sunt tentaţi să facă mulţi dintre întreprinzătorii noştri, pentru a-şi limita cheltuielile -, poate „omorî” afacerea. Orice fi rmă care se respectă şi reprezintă ceva în domeniul respectiv, desfăşoară periodic acţiuni de promovare sau lansează promoţii, măcar la nivelul „împrospătării” website-ului propriu. Şi-aici venim cu o veste bună: integratorul de publicitate Media Bloc vă poate ajuta!…

Dacă aveţi Internet – dacă nu aveţi este cam obligatoriu să puneţi pentru că în epoca noastră nu prea se concepe afacere fără legături on-line! – este de ajuns să tastaţi www.mediabloc.ro sau www.mediabloc.eu pentru a vă deschide oportunităţi nebănuite de promovare a afacerii. Nebănuite de dumneavoastră, dar gândite de noi… Ce reprezintă Media Bloc? Structurat pe trei secţiuni (siter, press şi outdoor), integratorul de publicitate este exact ceea ce aveţi nevoie pentru a vă face cunoscută afacerea!

Reţeaua Media Bloc Siter vă propune un complex de servicii, de la realizarea efectivă a site-ului dumneavoastră, până la administrarea şi actualizarea acestuia. Deosebit de important este că, prin Media Bloc Siter, site-ul fi rmei dumneavoastră va fi prezent permanent pe fi ecare site al reţelei noastre, ceea ce înseamnă promovare şi publicitate continuă! Deja am creat peste 30 de site-uri, clienţii noştri activând în domenii precum consultanţă în afaceri şi fi nanciar-bancară, psihologie, sănătate, imobiliare, IT, panificaţie şi lista poate continua. Nu rataţi şansa de a fi unul dintre clienţi, indiferent de domeniul de activitate!… Media Bloc Press este editorul publicaţiilor lunare Business Adviser şi Business Point, distribuite în cele mai importante locuri frecventate de oamenii de afaceri sau potenţialii investitori, asigurând o vizibilitate deosebită tocmai acolo unde se discută, se iniţiază sau se dezvoltă afaceri. Nu ar fi benefi c şi pentru afacerea dvs?…

În fi ne, Media Bloc Outdoor poate asigura prezenţa sloganului dumneavoastră, a numelui fi rmei, ori a serviciului sau a produsului care vă reprezintă în locaţiile exterioare cele mai vizibile din ţară, prin bannere concepute şi realizate profesionist. Astfel, veţi deveni – fără îndoială – „stăpânii” ideologici de necontestat cel puţin ai intersecţiilor stradale importante din Bucureşti şi din alte oraşe mari ale ţării, făcând cunoscută tututor ideea dumneavoastră de afaceri. Ce poate fi mai tentant?… Şi o ultimă recomandare: în materie de publicitate şi promovare trebuie să lucraţi doar cu profesionişti, care să confere afacerii dumneavoastră strălucirea pe care o merită. Noi suntem profesioniştii de care aveţi nevoie!