„Natural branding”: inscripționarea „curată”, substitut pentru etichetele clasice

„Natural branding”: inscripționarea „curată”, substitut pentru etichetele clasice

67
0
DISTRIBUIȚI

Normativele privind securitatea alimentară și care sunt din ce în ce mai restrictive au impus, mai ales în ultimii ani, în domeniile ambalajelor, etichetelor, tipăririi și adezivilor respectarea unor termene și reguli clare. Astfel, cel puțin pentru ambalaje și etichete care vin în contact cu produse alimentare, utilizarea cernelurilor cu migrare redusă este obligatorie. De aceea, producătorii specializați, dar și prestatorii de servicii conexe caută noi soluții de ambalare și etichetare care să nu afecteze caracteristicile produselor agroalimentare și bineînțeles să nu aibă vreun efect negativ asupra sănătății consumatorilor. Din punct de vedere economic, aceste soluții nu sunt întotdeauna ieftine, iar cheltuielile de cercetare-dezvoltare sunt mai mult decât costisitoare.

Continuarea articolului poate fi citit în ediţia tipărită a publicaţiei noastre.