Lombardi la drupa: conceptul flexo italian

Lombardi la drupa: conceptul flexo italian

31
0
DISTRIBUIȚI

Cristian Faur.

Un stand care nu putea fi ignorat la drupa a fost acela al cunoştinţelor noastre mai vechi, italienii de la Lombardi Converting Machinery sau, mai simplu, Lombardi. Organizaţia din Brescia, cu instalări de maşini de tipar şi de conversie în toată lumea (inclusiv în România), a venit să-şi prezinte echipamentele în Germania. Italienii sunt foarte mândri de soluţiile lor, de brandul lor şi cu siguranţă nu au niciun complex în a-şi declina originea peninsulară şi propriile concepte.

Unul dintre conceptele de bază  la Lombardi este cel din titlu: conceptul flexo italian. Am decis să aflăm mai multe despre acesta, întrebandu-l pe domnul Nicola Lombardi, Marketing Managerul companiei, aflat în stand la expoziţie, într-un scurt răgaz în care am putut să-l „furăm” din mijlocul vizitatorilor. „Acesta este un fel de slogan pe care l-am adoptat pentru că noi credem foarte mult în brandurile Made in Italy. Brandul Made in Italy este cel de-al treilea cel mai cunoscut brand din lume, după Visa şi Coca Cola. Fabricat în Italia, utilizând componente italiene şi germane,  înseamnă fabricat  în Europa, înseamnă calitate. Made in Italy înseamnă ceva făcut într-o manieră italiană. Noi oferim clienţilor cea mai bună calitate posibilă în domeniul flexo. Astfel reuşim să pătrundem si pe piețe foarte îndepărtate de continentul nostru. De exemplu, pentru ţări precum India, China, am aflat că sloganul Made in Italy înseamnă foarte mult. Prioritatea numărul unu pentru noi este satisfacţia clientului, de aceea comunicăm permanent şi oferim cele mai bune soluții posibile”, spune interlocutorul nostru.

Gama Synchroline, maşini versatile și universale

Aşa îşi caracterizează soluţia-vedetă de la drupa reprezentanţii companiei italiene. Maşina versatilă pentru ei înseamnă în primul rând o maşină foarte uşor de folosit. „Aproape oricine poate utiliza aceste maşini cu mare uşurinţă deoarece ele dispun de foarte multe opţiuni automatizate, care ajută operatorul. Considerăm că este calea cea mai bună şi vom continua să dezvoltăm cele mai bune soluţii pentru această piaţă şi pe viitor”, continuă managerul.

Synchroline 430 este cel mai nou model din gamă, prezentat la Dusseldorf. Este vorba de o maşină în 8 culori cu performanțe superioare, despre care gazda noastră ne informează că va fi îmbunătățită în continuare în laboratoarele de cercetare italiene. De altfel, această gamă este printre cele mai căutate soluţii din portofoliul Lombardi pe plan mondial, reprezentând circa două treimi din toate instalările companiei, conform surselor noastre. Modelul, pe lângă opţiunile de automatizare pe care le-a menţionat gazda noastră, efectuează şi operaţiuni de poleire la cald şi biguire pentru cutii din carton. „Credem că aceste aplicaţii vor fi foarte apreciate de utilizatorii maşinilor noastre, care deja sunt instalate într-o mulţime de companii din toată lumea. Aceste utilaje pot tipări pe orice tip de substrat şi  pot satisface cerințe variabile. Fie că e vorba de piaţa farmaceutică, de securizare  sau  bilete de avion, maşinile noastre pot satisface toate cererile”, declară Nicola Lombardi.

Dacă tot s-a ajuns la subiectul piaţă, reprezentantul companiei italiene s-a arătat pe deplin convins de potenţialul de business pe care îl prezintă ţara şi regiunea noastră. De altfel, în România deja sunt maşini Lombardi instalate, acestea fiind vândute de dealerul companiei în ţară, Print Consult, parte a grupului Ferry, condus de domnul Gabor Bereczki. Interlocutorul nostru nu a fost primul care ne-a spus-o, dar s-a numărat printre cei care au confirmat: piaţa noastră nu are doar potenţial, ci şi pretenţii când vine vorba de calitatea soluţiilor achiziţionate. „Este o piaţă care, într-adevăr, creşte. Sunt probleme şi acolo, ca peste tot în Europa, însă există creştere. Constatăm acest fapt şi din vânzări, dar şi din cererile pe care le primim în materie de calitate. Clienţii din zonă vor precizie și acurateţe, iar noi le satisfacem aceste cereri în cel mai bun mod cu putinţă.”

Însă lucrurile nu se vor opri aici pentru Lombardi. Reprezentantul companiei ne-a informat ca vom asista la o dezvoltare planificată și durabilă în continuare. Iar tipografii din toată lumea pot, la rândul lor, să se bazeze pe tehnologia Lombardi în continuare, tehnologie care, după cum ne-a asigurat interlocutorul, va reuşi mereu să se ridice la înălţimea celor mai exigente cerințe. Acest lucru va fi cu atât mai valabil pentru viitor, cu cât tehnologia evoluează mai mult, punând la dispoziţia utilizatorilor mult mai multe opţiuni şi mai multe posibilităţi de reglaj fin pentru fiecare job. Această opțiune oferă şi mai multă libertate pentru tipograf,  mai multe posibilităţi creative pentru clientul final. „Vom continua să investim în cercetare-dezvoltare pentru a oferi cele mai bune soluţii provocărilor viitoare ale pieței”, spune omul din faţa noastră.

Discuţia noastră a avut loc la mijlocul perioadei în care s-a desfăşurat drupa. Însă rezultatele prezenţei echipamentelor Lombardi  în târg deja dăduseră rezultate mai mult decât pozitive: contracte semnate în toată lumea, altele încă în discuţii şi mult interes din partea publicului pentru aplicaţiile pe care gama Synchroline le poate efectua. Nicola Lombardi ne-a mărturisit că până şi concurenţa a fost atât de impresionată de performanţele echipamentelor companiei sale, încât reprezentanții competitorilor, producători de profil au vizitat standul şi i-au felicitat. Deci, încă un motiv de satisfacţie pentru compania din peninsulă.

Reprezentantul firmei italiene a încheiat cu următoarele: „Trebuie să menţionez calitatea relaţiei pe care o avem cu dl Gabor Bereczki în ţara dumneavoastră. Este unul dintre cei mai competenți oameni pe care îi avem în Europa de Est, ne aduce mereu clienţi noi şi nu încetează să promoveze tehnologia noastră. Suntem foarte satisfăcuţi de relaţiile noastre cu dl Bereczki”.