Langley Holdings preconizează vânzări în creștere pentru a doua jumătate a...

Langley Holdings preconizează vânzări în creștere pentru a doua jumătate a anului 2016

41
0
DISTRIBUIȚI

 

Langley Holdings, grup ce deține afacerea Manroland Sheetfed, a anunțat cifra de vânzări pentru prima jumătate a lui 2016, care se pare că se situează la același nivel cu cea din 2015. Cu toate acestea, reprezentanții Langley spun că vânzările presei după evenimentul drupa vor fi impulsionate în cea a doua jumătate a anului.Profitul Langley Holdings a crescut cu un sfert, de la 37,9 milioane de euro, la 48,9 milioane de euro în primele șase luni din 2016, iar per total, cifra vânzărilor a fost stabilă, situându-se la 417,1 milioane de euro. Din această sumă, presa Manroland Sheetfed a contribuit cu aproximativ zece procente. Divizia Manroland Sheetfed din cadrul grupului a înregistrat o încetinire a comenzilor, acest lucru fiind de așteptat înainte de desfășurarea târgului drupa. Însă reprezentanții diviziei spun că vânzările s-au înviorat după acest eveniment, prognozele fiind favorabile fabricii din Offenbach pentru cea de-a doua parte a anului.Reprezentanții Langley Holdings au mai spus că Druck Chemie, companie intrată în grup în anul 2014 și specializată pe sectorul consumabilelor de print, a avut vânzări care s-au ridicat la nivelul așteptărilor, fiind vorba de o reîntoarcere a capitalului angajat de circa 20%.

La începutul anului Tony Langley, deținătorul grupului Langley Holdings, declara că a fost recuperată investiția făcută cu achiziționarea Manroland Sheetfed, în mai puțin de patru ani de când s-a făcut tranzacția. El a descris afacerea cumpărată atunci ca fiind „leviatan greoi”, însă în prezent a reușit să creeze un business eficient, cu o creștere a vânzărilor peste nivelurile anterioare. Strategia Manroland Sheetfed la momentul actual constă în focusarea atât pe clienții existenți, cât și pe realizarea de noi vânzări, precum și pe optimizarea serviciilor oferite