ING lansează o nouă soluție de plată cu mobilul în România

ING lansează o nouă soluție de plată cu mobilul în România

61
0
DISTRIBUIȚI

ING Bank și-a extins serviciile de mobile banking cu ING Pay, modalitate de plată care folosește procedura contactless, prin smartphone la POS, în colaborare cu VISA. Reprezentanții ING spun că acest pas face parte din strategia companiei de adoptare a soluțiilor digitale și de prezență într-un mediu tot mai numeros, acela al clienților care folosesc telefoane inteligente.

ING Pay poate fi personalizat în funcție de preferințele fiecărui utilizator şi înlocuieşte numerarul sau cardul la comercianţi, permiţând efectuarea de plăţi rapide, în doar câteva secunde. Pentru rapiditate, utilizatorii pot alege să introducă PIN-ul doar pentru plăți mai mari de 100 RON, situație în care tranzacţia se finalizează tot contactless. Aplicația oferă și opțiunea de folosire a codului PIN, pentru toate tranzacțiile, indiferent de valoarea lor.

 

Prin lansarea serviciului ING Pay şi a cardurilor contactless, ING face încă un pas spre viitor, oferind clienţilor săi soluţii de plată inovatoare şi uşor de utilizat. Odată cu ING Pay, orientarea ING către serviciile din zona e-banking trece de bariera internetului pe PC/laptop/tabletă şi se îndreaptă către piaţa de mobile, o piaţă aflată pe un trend ascendent în ultimii ani”, a declarat Maria Cristina Matei, Head of ING Retail Banking.

 

Plăţile contactless cu telefonul pot fi efectuate în ţară şi în străinătate, oriunde apare logo-ul VISA PayWave la casa de marcat (supermarket-uri, benzinării, restaurante, cinematografe, farmacii etc). ING Pay este disponibil pentru următoarele telefoane (dotate cu conexiune la internet): iPhone 4, iPhone 4S, Samsung Galaxy S (I9000), Samsung Galaxy S Plus (I9001), Samsung Galaxy S II (I9100), Samsung Galaxy S II Plus (I9105), Samsung Galaxy S III (I9300),  Samsung Galaxy S4 (I9505), Samsung Galaxy Note II (N7100).

ING a dat publicității, odată cu anunțarea noii soluții, un studiu despre comportamentul utilizatorilor de internet în banking-ul online, precum și un studiu despre piața telefoanelor smart în lume și în România. Despre acestea din urmă veți putea citi mai multe în următoarea ediție tipărită a revistei Print Magazin.