Hârtia e aici şi va rămâne

Hârtia e aici şi va rămâne

207
0
DISTRIBUIȚI

Roadshow-ul D2B organizat de Antalis, Mondi, Canon şi Sama Consul a poposit la Cluj-Napoca

La început a fost hârtia, spune un clip de promovare marca Antalis. Dar iată că hârtia nu a fost doar un început, ci este şi un factor de continuitate. Câte lucruri frumoase şi utile s-ar fi uitat ori ar fi fost luate în mormânt cu ei de către cei care le cunoșteau dacă nu ar fi fost suportul hârtiei să le transmită mai departe? Într-o lume a informației digitale, cei care nu cunosc foarte bine mediile de comunicare ar putea spune că zilele hârtiei sunt numărate, dar dovezile că nu au dreptate continuă să apară.

Una dintre aceste dovezi poate fi şi roadshow-ul Digital 2 Business organizat de Antalis în colaborare cu partenerii săi. Am mai relatat în articole în paginile revistei ce s-a întâmplat cu ocazia celorlalte evenimente, denumite prescurtat D2B, desfășurate în alte părți ale țării, dar iată că a venit rândul Clujului să găzduiască o astfel de întâlnire. Iar Print Magazin a fost acolo să vadă şi să transmită mai departe cum au decurs lucrurile în cadrul evenimentului din urbea de pe malul Someșului.

Organizată în paralel cu ploioasa şi friguroasa ediție din acest an a festivalului Electric Castle de lângă Cluj, oprirea caravanei D2B în zonă le-a dat ocazia invitaților să vadă de ce avantaje au parte folosind echipamente şi consumabile de calitate de la furnizori precum Mondi şi Canon prin parteneri ca Antalis sau Sama Consul. Feriți de vremea de afară, oamenii de afaceri din Cluj-Napoca şi împrejurimi au putut urmări prezentările şi demonstrațiile susținute de Alina PenciuCommunication & PR Manager Antalis, Camelia NEGREISales & Business Development Manager Mondi, Petronius Secăreanu-General Manager Canon CEE GmBH Bucharest Office, Simona DinuMarketing Manager Sama Consul şi colegii lor.

Cea dintâi dintre speakeri a fost Alina Penciu, Communication & PR Manager Antalis, care a explicat clienților clujeni conceptul Digital 2 Business şi care a spus cu această ocazie mai multe lucruri şi despre compania pe care o reprezintă, lider european în materie de hârtie. Astfel, auditoriul a putut afla chiar de la organizator ideea din spatele conceptului D2B, concept lansat la nivel european şi aplicat şi la nivel național, care presupune aducerea împreună a tuturor celor care folosesc hârtia, de la producător până la utilizatorul final, pentru un schimb util de experiență şi idei noi. A fost o prezentare în două episoade, Alina Penciu revenind şi în cea de-a doua sesiune de prezentări cu mai multe de spus despre hârtie şi creație. Însă mesajul de bază către clienți şi către clienții clienților, în vorbele reprezentantului Antalis, este acela că „sunteți pentru noi cei mai importanți clienți”.

Tot legat de creaţie a fost vorba şi în prezentarea reprezentantului Mondi. Camelia NEGREI, Sales & Business Development Manager Mondi, a vorbit despre hârtiile creative. Bineînţeles, aceasta a fost tema centrală a expunerii, dar din cadrul acesteia nu puteau să lipsească date mai pe larg despre Mondi ca şi companie, despre tendinţele din tiparul digital şi mai ales despre posibilităţile hârtiei Color Copy. Însă de remarcat a fost cantitatea de date comparative din piaţă cu care şi-a susţinut vorbitoarea prezentarea, ca şi numărul de argumente privind calitatea pe care o au în spate produsele din portofoliul companiei pe care o reprezintă, mai ales în ceea ce priveşte tiparul digital.

Petronius Secăreanu, General Manager Canon CEE GmBH Bucharest Office, a fost unul dintre numele importante din domeniul artelor grafice de la noi din țară venite să vorbească în fața audienței ardelene. Canon este un brand strâns legat de ideea de inovație. „Punând în perspectivă inovația, suntem împreună cu partenerii noștri Mondi, Antalis şi, bineînțeles, furnizorii noștri locali de produse şi servicii cum e Sama Consul, partenerul nostru de 20 ani în România. Suntem una dintre cele mai interesante opțiuni în ceea ce privește parteneriatele pe termen lung, pentru că venim permanent cu soluții noi care provin din studii aprofundate privind cerințele pe care le au atât consumatorii individuali, cât şi companiile”, spunea managerul în debutul prezentării sale axate pe tendințele din piața poligrafică.

Simona Dinu, Marketing Manager Sama Consul, a vorbit despre unul dintre lucrurile în general indispensabile celor care lucrează cu hârtie: mașinile de tipar. În cazul de față, reprezentanta Sama Consul a prezentat unul dintre utilajele pe care le furnizează firma sa, respectiv Canon ImagePress 700 şi aplicațiile în care acesta se remarcă cel mai bine. Acest echipament este caracterizat de niveluri înalte de calitate a lucrărilor, de eficiență şi versatilitate atât pentru joburi de tipar comercial, cât şi în mediul office. Deși ocupă puțin spațiu în zona de producție, mașina poate face față atât în ceea ce privește cererile de volume mai mari, cât şi în ceea ce privește lucrări de complexitate mare sau noile cerințe de pe piață, precum print cu date variabile sau tranzacțional.

 

Demonstrația tehnică de aplicații de la final făcută cu echipamentul a fost unul dintre momentele așteptate de cei din public, care şi-au manifestat din plin interesul pentru ce poate acesta să facă pentru ei. Trăgând linie după acest eveniment, trebuie să lăudăm din nou organizatorii şi partenerii lor pentru această inițiativă în plină desfășurare, bine asezonată cu cele mai noi informații şi date din experiența lor de piață, menită să aducă oportunitățile de business oferite de tipar cât mai aproape de client. Avem de-a face nu doar cu o pledoarie pentru hârtie, ci pentru tot ceea ce poate face printul pentru noi.