Fanta se pregătește de Halloween

Fanta se pregătește de Halloween

72
0
DISTRIBUIȚI
Varianta europeană de Halloween pentru doza de 33 cl., de la Fanta
Varianta europeană de Halloween pentru doza de 33 cl., de la Fanta

Marca de băuturi carbogazoase lansează două serii de ambalaje dedicate sărbătorii de Halloween.

Sărbătorile reprezintă întotdeauna o ocazie pentru toate mărcile de a-și crește vânzările prin lansări de ediții speciale dedicate cu imagini simbol ale evenimentelor. Cu ocazia Halloween-ului, fanta a lansat pe piața americană o nouă serie de doze care se disting printr-o grafică deosebită. Pentru a putea realiza această colecție de cinci doze, marca de băuturi carbogazoase aparținând grupului Coca-Cola Company a apelat la cunoscutul ilustrator Noma Bar. Această este cea de-a doua serie de ilustrații realizate de designerul grafic de origine israeliană Noma Bar, prima fiind lansată cu deosebit succes în 2016.

Varianta europeană de Halloween pentru doza de 33 cl., de la Fanta
Varianta europeană de Halloween pentru doza de 33 cl., de la Fanta

Pe piața europeană, în Franța și Anglia, în mod special, Fanta lansează o variantă modificată a ediției Halloween 2016 din SUA, potrivit publicației Graphiline Magazine.„Halloween-ul este în prezent cel de-a patrulea eveniment ca volum de vânzări, din Marea Britanie”, a explicat directorul de marketing operațional pentru Coca-Cola Europa.Noma Bar este un grafician israelian, născut în 1973, care în prezent, trăiește la Londra. De-a lungul timpului, el a colaborat cu mari publicații din întreaga lume și a participat la campaniile publicitare ale Google, Sony și Nike.De această dată, ediția dedicată Halloween-ului american va cuprinde cele mai populare personaje-monstru cunoscute prin intermediul studiourilor cinematografice Universal Studios Florida.(R.C.)