Christmasworld, Creativeworld, Paperworld: debut cu dreptul

Christmasworld, Creativeworld, Paperworld: debut cu dreptul

49
0
DISTRIBUIȚI

O nouă ediţie a cunoscutului trio de evenimente a debutat pe malul râului Mein, la Frankfurt, pe 30 ianuarie, unde 2855 de expozanţi au deschis standurile pentru vizitatori din întreaga lume. Toate cele trei târguri au venit în faţa publicului cu cele mai noi tendinţe şi idei din domeniile lor de interes.

Paperworld a reuşit ca la această ediţie să-şi readucă în portofoliul de exponanţi o serie de nume mari din lumea hârtiei, propunând foarte multe soluţii digitale mai ales pentru zona retail. Christmasworld nu s-a dezminţit nici anul acesta, oferind vizitatorilor (şi clienţilor acestora) experienţe fantastice pentru ocazii festive. Nu în ultimul rând, Creativeworld, evenimentul cu cel mai mare potenţial de creştere, nu a ezitat să profite de explozia domeniului artizanatului şi de tendinţele tot mai pronunţate de personalizare din viaţa consumatorilor.

Acest megaeveniment şi-a propus să acopere o paletă foarte largă de cerinţe: decoraţiuni, hârtie, birotică, paperărie, hobby, artizanat şi arte vizuale în general. „Un singur loc, trei târguri de top, inspiraţie din toate părţile: cu acest trio al nostru de târguri de bunuri de larg consum, asigurăm un start de sezon foarte bun pentru comerciaţii cu amănuntul şi pentru clientela lor. Vreme de cinci zile, expozanţi din 63 de ţări arată lumii ceea ce au de oferit pieţei furnizorii din domeniile decoraţiunilor festive, a biroticii şi a artizanatului în 2015. Nicăieri nu mai pot găsi clienţii internaţionali atâtea game de produse într-o astfel de constelaţie unică”, a declarat în deschidere Detlef Braun, membru în Comitetul Executiv al Messe Frankfurt, organizatorul şi gazda evenimentului.

Reprezentanţii companiei se aşteaptă la rezultate foarte bune şi graţie spaţiilor destinate special tendinţelor din aceste domenii, dar şi celor amenajate pentru networking, care ar trebui să ofere foarte multe oportunităţi de afaceri. ”Pe mai bine de 215.000 mp de spaţiu de expoziţie, aducem alături nu numai cele mai mari branduri din cele trei sectoare, dar mai şi arătăm în această eră a shopping-ului online cum se pot atrage mai mulţi clienţi în zonele cu comerţ clasic, la cumpărături în centru şi în mall-uri”, a mai adăugat reprezentantul Messe Frankfurt.

Am reuşit să o dezlipim din mijlocul clienţilor în timpul târgului pe doamna Eva Olbrich, Director Christmasworld, pentru o scurtă declaraţie în exclusivitate pentru Print Magazin. “Am început Christmasworld pe 30 ianuarie, cu peste 920 de expozanţi. Începutul a fost foarte bun, a fost foarte mulţi vizitatori chiar din prima zi. Atmosfera în cadrul expoziţiei este fantastică. Evenimentul acoperă tot ceea ce înseamnă decoraţiuni de sezon şi nu numai, deci, avem vizitatori din toată lumea”, a spus oficialul.

Evenimentele, la care echipa Print Magazin a fost prezentă încă o dată graţie sprijinului reprezentantului Messe Dusseldorf în România, Anca Murar, căreia îi mulţumim, s-au desfăşurat chiar odată cu închiderea acestei ediţii a revistei. Aşadar, vom dedica un spaţiu şi în numărul următor pentru a vorbi mai pe larg despre ceea ce am văzut acolo, despre numărul şi reacţiile vizitatorilor, cu cifre, imagini şi concluzii. În avanpremieră, vă putem spune că vom vorbi şi despre românii şi companiile lor prezente la târg, dar şi despre alte aspecte interesante ale acestui mare eveniment de început de an. 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentdrupa 2016: un nou drupa
Articolul următorSemne bune, sperăm