Cartonul, marele câștigător al comerțului electronic

Cartonul, marele câștigător al comerțului electronic

153
0
DISTRIBUIȚI
41% din companii au fost nevoite să-și adapteze ambalajele noilor cerințe
41% din companii au fost nevoite să-și adapteze ambalajele noilor cerințe

Aproape 80% din produsele vândute pe internet sunt ambalate în carton.

Dezvoltarea comerțului online a antrenat o puternică creștere în sectorul ambalajelor. Potrivit Federației de comerț electronic și vânzări la distanță (Fevad), cifra de afaceri la vânzările online a crescut în anul 2016 cu 15%. Creșterea s-a concretizat în majorări similare în domeniul ambalajelor în special din carton. Potrivit statisticii, 80% din produsele vândute prin intermediul internetului sunt ambalate în carton, deoarece acesta îndeplinește principalele cerințe ale consumatorilor și anume acelea de a fi ușor, rezistent și reciclabil, menționează publicația Graphiline..
Creșterea comerțului electronic și respectiv, a producției de carton, va continua. Potrivit unui raport elaborat de compania de cercetare a pieței Smithers Pira, piața europeană a ambalajelor (și care nu sunt utilizate în industria alimentară) va marca o creștere de 6% în intervalul 2015-2020.
Pentru industria cartonului ondulat, dezvoltarea e-comerțului va induce noi provocări, în special în ceea ce privește metodele de proiectare și producție. De altfel, 41% din companii au fost nevoite să-și adapteze ambalajele noilor cerințe din domeniul e-comerțukui, se menționează în raportul independent „ O analiză privind piața comunicării vizuale”. (Romulus Cristea)

* Citește și: De ce refuză bărbații să mergă cu plasa eco în mână, la cumpărături