Caravana d2b a făcut prima oprire pe 2015 la Constanţa

Caravana d2b a făcut prima oprire pe 2015 la Constanţa

272
0
DISTRIBUIȚI

Marea, tiparul, creaţia şi hârtia de calitate au fost ingredientele unei întâlniri de business de succes pe litoral cu o săptămână înainte de 1 mai. Iniţiativa d2b, lansată în urmă cu 3 ani de Antalis, câştigă din ce în ce mai mulţi aliaţi şi şi-a propus să-i aducă în acelaşi loc pe toţi cei implicaţi în industria tiparului digital: producători şi distribuitori de hârtie, echipamente digitale, agenţii de publicitate şi comunicare, directori de producţie, administratori ai centrelor de copiere şi nu numai. De altfel, această campanie a mai fost prezentată în paginile revistei noastre şi cu alte ocazii, ultima dată caravana făcând oprire la Iaşi, toamna trecută.

Evenimentul, desfăşurat pe 24 aprilie sub numele Expert Digi Day, a adus împreună de data aceasta soluţii de la mai multe nume din industria tiparului local şi internaţional, care s-au coalizat pentru a prezenta idei şi aplicaţii de business pentru creşterea afacerilor cu print digital:  Antalis, Mondi, Canon şi Sama Consul au venit în faţa companiilor din Dobrogea pentru a le demonstra cum pot fi creative cu tiparul digital.

„În 2014 s-a înregistrat o creştere cu 40% a numărului de căutări pe internet pentru ‹‹tipar digital››. Această tendinţă demonstrează interesul pieţei şi reflectă numărul de tranzacţii din industria printului digital. Caravana d2b merge mai departe, oferind întregii industrii informaţii actuale, evoluția pieței, medii de comunicare cu potențial și cum poți fi creativ cu tiparul digital”, ne-a transmis Alina Penciu, Communications & PR Manager Antalis.

Alina Penciu, Communications & PR Manager Antalis, a susţinut prezentarea „Conectează-te la reţeaua Digital to Business & Fii creativ“, iar Camelia Negrei, Sales & Business Development Manager Mondi, a venit cu o suită de argumente pertinente, explicând „De ce să alegi o hârtie digitală“.

Victor Matei, Regional Business Development Manager Canon CEE Gmbh, a vorbit despre ceea ce ne oferă compania pe care o reprezintă în mediul concurenţial de astăzi: „Canon 4 Business – Soluţii pentru o lume în schimbare“. Nu în ultimul rând, Simona Dinu, Marketing Manager Sama Consul, a prezentat lansarea noului echipament de tipar digital Canon imagePRESS C600i.

 

De altfel, reprezentanta Sama Consul a avut şi o declaraţie pentru Print Magazin: „Anul acesta, împreună cu partenerii noştri, Antalis şi Canon, ne-am propus să organizăm o serie de evenimente în diferite oraşe din ţară, având ca tematică promovarea oportunităţilor pe care le aduce printul digital. Dorim să venim în întâmpinarea pieţei de tipar digital cu soluţii noi, inovatoare. Ceea ce vrem să scoatem în evidenţă este integrarea facilă a soluţiilor Canon într-un mediu de tipar, indiferent de dimensiunea acestuia, alături de avantajele parteneriatului cu compania noastră, în perspectiva dezvoltării businessului. Canon investeşte o sumă semnificativă din profitul anual în cercetare de piaţă pentru comunitatea de print. În urma acestor aprofundate studii au rezultat atât instrumente de analiză şi de stabilire a direcţiilor de dezvoltare a afacerilor pentru furnizorii de print, cât şi o serie de sfaturi proactive pentru necesităţile viitoare de comunicare ale clienţilor de print.

Prima locaţie din acest an a fost Constanţa, unde am lansat noul echipament de light production Canon imagePRESS C600i. Acest echipament oferă imagini de o calitate excepţională pe o gamă extrem de largă de suporturi media cu un nivel ridicat de productivitate. În acelaşi timp poate fi perfect integrat, simplu şi în condiţii de maximă securitate, într-o multitudine de fluxuri de lucru: departamente de creaţie, copy shopuri, agenţii de publicitate, departamente interne de producţie. Aşteptăm cât mai mulţi participanţi la evenimentele următoare, primul fiind în Cluj, pentru a veni în întâmpinarea tuturor celor interesaţi să-şi dezvolte afacerile pe baze cât mai profitabile.“

02 IMG_9280 IMG_9359 IMG_9390 IMG_9420