Antalis și Xerox aproape au bătut palma pentru distribuția de hârtie

Antalis și Xerox aproape au bătut palma pentru distribuția de hârtie

37
0
DISTRIBUIȚI

Antalis dorește să preia distribuția hârtiei Xerox în vestul Europei. În acest scop, a venit deja cu o ofertă fermă, în care propune preluarea diviziei de distribuție de hârtie Xerox în Europa Occidentală. Francezii nu doresc să fie simpli distribuitori de hârtie de birou pentru Xerox pe piața vest-europeană, ci țintesc statutul de distribuitor exclusiv. De aceea, s-au oferit să preia cu totul divizia. Aceasta numără în acest moment 280 de angajați din 16 țări și are o cifră de vânzări de peste 300 milioane euro, la un volum de 280.000 tone hârtie.

Pascal Lebard, Chief Executive Officer al Sequana și Antalis, a declarant: „jucând un rol activ în consolidarea distribuției hârtiei pentru aplicațiile de birou pe piața, achziția va oferi Antalis masa critică pe acest segment, dublând atât volumele cât și vânzările. Această achiziție, pe o piață concurențială unde dimensiunea businessului contează, va permite Antalis să-și întărească afacerile deja existente, să maximizeze fluxurile financiare și să-și îmbunătățească profitabilitatea,” a mai spus acesta.

Un comunicat al companiei, care precizează că s-au început discuții și cu angajații și că afacerea trebuie aprobată de către autoritățile europene cu atribuții în domeniul concurenței, estimează că afacerea va fi dusă la bun sfârșit cel mai devreme în ultimul trimestru al acestui an. Mișcarea, spun cei de la Antalis, i-ar ajuta să-și consolideze poziția pe piața vestică, să-și diversifice portofoliul, baza de clienți și canalele de vânzări și, nu în ultimul rând, să-și crească eficiența prin optimizarea folosirii infrastructurii de transport și stocare.

 

„Datorită acestei achiziții, Antalis va adăuga ofertei sale un binecunoscut brand international de pe piața hârtiei pentru aplicații de birou și piața hârtiilor digitale. Întărirea prezenței  în Europa de vest reprezintă cheia dezvoltării noastre nu numai pe piețele de bază ci și în țările emergente și în sectoarele de Packaging și Visual Communication,” conform lui Herve Poncin, Chief Opperating Officer Antalis.