Antalis păstrează tradiția de Crăciun

Antalis păstrează tradiția de Crăciun

226
0
DISTRIBUIȚI

Afacerile bazate pe respect își respectă clienții și colaboratorii

Mi se pare un gest de bun simț și unul de respect ca o firmă importantă în domeniul în care își desfășoară activitatea să organizeze în ajunul Crăciunului o petrecere dedicată colaboratorilor. Mi se pare firesc ca o foarte mică parte din profitul realizat să se întoarcă în acest fel la cei de la care a venit. Dar asta este valabil doar în cazul companiilor care se respectă și care, în acest fel, își respectă clienții.

Dan CĂLIN 

 

În domeniul poligrafic sunt tot mai puțini cei care vor să se încadreze în această categorie și tot mai mulți cei care nu mai știu ce să facă pentru a agonisi mai mult fără să le pese de nimeni altcineva, nici măcar de angajați în cazul unora dintre ei. Cred că acesta este încă un lucru pe care ar trebui să-l învățăm în criză: gestionarea mai bună a resurselor nu înseamnă renunțarea la respect. Dar, așa cum se întâmplă cu toate pe lumea aceasta, unii înțeleg într-un fel alții în altul, fiecare dintre noi având dreptul să își bată joc așa cum poftește de viața lui.

De aceea am apreciat faptul că Antalis a păstrat tradiția și a organizat în Capitală în ajunul Sfântului Nicolae o petrecere de sfârșit de an care a avut toate ingredientele uneia de bună calitate: poker și ruletă, mâncare și băutură, premii și dans, cadouri și crăciunițe. Evenimentul a fost și o încheiere firească a caravanei naționale care a avut prima oprire tot în București. Am fost, am văzut și ne-a plăcut. Și nu doar nouă. Felicitări și afaceri bazate pe respect!

„Am dedicat această seară clienților și colaboratorilor noștri. Am sărbătorit alături de ei 25 de ani de Color Copy și am marcat ultima oprire din 2014 a caravanei «Digital to Print». Tematica de casino a fost aleasă pentru că ne plac pariurile, noi am pariat pe digital și am vrut să vedem pe ce pariază clienții pentru anul următor. A fost o seară în care am vrut doar ca toată lumea să se simtă bine”, explică Alina Penciu, Communication & PR Manager Antalis. n