AdPrint 2010 şi-a desemnat câştigătorii

AdPrint 2010 şi-a desemnat câştigătorii

15
0
DISTRIBUIȚI

Sâmbătă seara, 27 martie, la Jet Set Events Hall din Bucureşti, cea de-a 11-a ediţie a festivalului AdPrint şi-a anunţat câştigătorii.

Alături de Ogilvy France, desemnată “Agency of Angels” şi câştigătoare a trofeului Golden Team a AdPrint 2010, trei agenţii româneşti au reuşit să urce pe scena festivalului: Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo Advertising.

Prezentă la ceremonia de premiere, echipa Print Magazin a reuşit să-i intervieveze pe câţiva dintre câştigători, membrii ai juriului şi pe reprezentatul organizatorului Millenium Communication. Vizionare plăcută.

#####video#####

Reporter – Diana Grădinaru, Mircea Enachescu – Cameraman ÅŸi montaj

Campaniile participante la AdPrint 2010 vor fi expuse publicului larg până la sfârÅŸitul lunii aprilie pe un suport neconvenÅ£ional – gardul din faÅ£a Muzeului NaÅ£ional de Artă al României.