Ad Production ridică standardele de calitate

Ad Production ridică standardele de calitate

66
0
DISTRIBUIȚI

Anul trecut rămăseserăm plăcut surprinși de unele dintre ideile prezentate de o serie de companii la evenimentele Print&Sign și Gifts Show, organizate împreună, după cum știți. Unul dintre standurile care ne-au plăcut a fost cel organizat de Ad Production, firmă a cărei activitate am și prezentat-o într-un material în paginile revistei după târg. Pentru că ne-au promis că ne țin la curent cu ce mai fac și pentru că, iată, aproape se împlinește anul de când ne-am văzut, am fost să-i vizităm, iar veștile (pentru ei, dar și pentru clienții lor) sunt dintre cele bune. Gazdă și interlocutor ne-a fost Octavian Fălceanu, managerul Ad Production.

 

Având în vedere felul cum ne-am cunoscut, e nevoie și de această întrebare. Cum comentați amânarea Print&Sign pentru anul viitor?

Este mai bine că s-a amânat Print&Sign, pentru că în piața noastră nu se schimbă prea multe de la an la an. Cred că este mai bine să fie organizat o dată la doi ani cum au de gând organizatorii. Măcar așa va fi o prezență mai intensă ca expozanți și vizitatori.

 

Ce s-a mai întâmplat în zona de indoor și retail pe care activați?

Aici lucrurile au intrat pe făgașul normal, adică pe un trend ascendent. Atât pentru ei, cât și pentru noi.

 

Articolul integral îl puteți citi în ediția tipărită a revistei Print Magazin numărul 41.