Numărul din iunie al Print Magazin marchează câteva premiere al industriei imprimării. Începând cu povestea primului român care a câștigat un premiu în competiția Fespa Awards și până la povestea investiției de 1.000.000 de euro în imprimarea digitală a textilelor. Conținutul acestui număr aduce o nouă perspectivă asupra unui an în care cuvântul de ordine pentru furnizorii de servicii de imprimare este reîmprospătarea. Cronica târgului Fespa care a avut loc la Hambrug în luna mai face o retrospectivă a unei ediții pentru care premierele au lăsat locul pragmatismului și diversității. Pe lângă acestea, iată o scurtă selecție din conținutul acestui număr:
PENTRU CEEA CE FAC EU, TEHNOLOGIA LATEX ESTE ALEGEREA POTRIVITĂ
În a doua partea a articolului „Nouaă ani de la o nouă revoluție”, dedicat impactului pe care l-a avut tehnologia latex în lumea imprimării digitale de format mare, Alberth Dumitrescu, managerul EAK Advertising și unul dintre cei mai recenți furnizori de servicii de imprimare care au îmbrățișat această tehnologie, dezvăluie resorturile deciziei de a investi într-un echipament latex.
VITEZA ESTE CEA CARE VINDE SERVICIILE DE IMPRIMARE
Dirk Brouns este director de Strategie & Dezvoltare pentru unitatea de afaceri pentru soluții industriale și de producție a Canon. Pe perioada Fespa a acorda, în exclusivitate pentru Print Magazin, un interviu în care povestește care sunt perspectivele după lansarea Oce Colorado 1640
PARTENERIATUL CU DELEGAȚIA ROMÂNIEI LA EUROVISION ESTE O FORMĂ DE PROMOVARE NECONVENȚIONALĂ, CARE NU POATE FI CUANTIFICATĂ
A pornit de la zero și, usor, ușor, cu ideile sale și în manieră proprie a pus pe picioare o companie, care astăzi a ajuns la o cifră de afaceri importantă. Andra Dănăilă, proprietarul și managerul Update Advertising, vorbește cu o mare lejeritate despre afaceri, nu se lamentează deloc ca și cum nicio piedică nu ar fi existat, nu se plânge de impozite și taxe și nici de mediul de afaceri, nu își critică concurența, își laudă angajații, iar despre criza economică spune că a fost o oportunitate de dezvoltare. Adjectivul „frumos” și sintagma „lucrul bine făcut” revin cu o obstinație aproape obsesiv
RECORD DE AUDIENȚĂ LA INTERPACK
74% din aprox. 170.500 de vizitatori au călătorit în Düsseldorf din străinătate, iar trei sferturi dintre aceștia au fost factori de decizie.
CARTON SAU PLASTIC? CE AMBALAJE PREFERĂ BRITANICII, GERMANII ȘI CHINEZII